Ігри з піском та водою

 Діти ще з раннього віку полюбляють ігри з піском   і  водою – переливати, копати, пересипати, бризкатись, будувати. Працюючи з дітьми раннього віку, я вирішила  використати позитивний вплив ігор – експериментів з водою і піском, як прийом оптимізації, при адаптації дітей до дитячого садка.

На думку більшості видатних педагогів, ознайомлення з природою відіграє величезну роль в розумовому, естетичному і моральному розвитку, а сенсорне виховання є основним засобом виховання дітей і їх всебічного розвитку. Сенсорне виховання, дуже важливий компонент, адже, знання про природу засвояться краще, коли дитині запропонують не просто подивитися на об' єкт  природи, але ще й помацати його, тобто обстежити.

      Гра з піском і водою викликає неповторні тактильні відчуття, доставляє надзвичайне задоволення і є цілющим методом пісочної терапії.

     Пісок- це прекрасний природний матеріал для розвитку сенсорного сприйняття навколишнього світу і розвитку моторики рук дітей дошкільного віку. Д л я  дітей дошкільного віку це- не тільки захоплююча, але і пізнавальна подія.

    В  іграх з водою дитина, за допомогою дорослого, не тільки пізнає її властивості, але вода надає організму дитини релаксаційний ефект, дуже цікаво спостерігати, як найпростіші дії з водою доставляють радість дітям і надалі залишають прекрасні спогади.

   Я підібрала ігри та вправи з водою і піском для роботи з дітьми раннього віку, так як розвиток сприйняття в ранньому віці є основою всього подальшого розвитку дитини. Ці ігри сприяють створенню бадьорого життєрадісного настрою у дітей. Ось деякі з них.

                                  Ігри з піском

«Сліди звірят на піску»

Мета: розвивати дрібну моторику пальців рук, виконуючи рухи на піску.

Хід:

1.»Ведмедик»-кулачком тукають по піску.

2.»Зайчик»-пучком пальців руки роблять ритмічні рухи по піску.

3. «Лисичка»- двома пальцями руки роблять хвилясту лінію.

 «Знайди іграшку»

Мета: Вчити відшуковувати іграшку в піску та називати її.

«Морська картина»

Мета: Вчити малювати на піску сонце, море, птахів.

«Чарівна паличка»

Мета: Вчити малювати паличкою хвилясті та прямі лінії.

«Виклади узор»

Мета: Вчити викладати прості узори на піску з ґудзиків.

«Веселі рученята»

Мета: Вчити занурювати руки у пісок, сипати пісок з долоні в долоню, набирати у кулачок пісок та висипати з нього ,створюючи прості форми (доріжки для звірят, що заблукали і т. д.).

«Пересипання сухого піску через воронку»

Мета: Показати дітям як пісок буде висипатися з воронки в відро, формочки.

«Майданчик для собачки»

Мета: Навчити  дітей робити тематичні  споруди на піску, обігрувати їх. (Долати різні перешкоди: стрибати в ямку, вилазити назад, перестрибувати через канавку, забиратися на гірку). Через канавку можна зробити місток, на гірку зробити сходинки.

                   

                            Ігри з мокрим піском

«Пиріжки»

Мета: Вчити з мокрого піску ліпити  «пиріжки».

«Парканчик для домашніх тварин»

Мета: Вчити защипувати вологий пісок двома пальцями на поверхні піску.

«Веселі будиночки»

Мета: Вчити за допомогою пасочок ліпити будиночок та прикрашати геометричними фігурами.

«Печиво»

Мета: Вчити робити відбитки за допомогою кондитерських форм чи ґудзиків.

«Колобок»

Мета: Вчити ліпити предмет круглої  форми з вологого піску.

«Весела долонька»

Мета: Вчити робити відбиток долонь на піску та викладати обличчя з паличок, ґудзиків.

 

                               Ігри з водою

«Кольорова водичка»

Мета: Вчити змінювати колір води за допомогою фарб та розуміти, що вода може змінити свій колір.

«Ллється весела водичка «

Мета: Вчити переливати водичку з одного стаканчика в інший.

 

«Дощик»

Мета: Вчити дітей за допомогою ситечка та чашки робити дощик.

«Кораблики»

Мета: Вчити пускати паперові кораблики на поверхню та дути, щоб вони рухались на поверхні води.

«Тоне, плаває»

Мета: Вчити розрізняти властивості предметів ( трісочки, камінчики) тонуть чи плавають.

«Хвиля»

Мета: Вчити за допомогою рук створювати хвилі на воді.

«Перенеси водичку ложечкою»

Мета: Вчити переносити воду ложкою з однієї миски в іншу.

«Ловись рибка»

Мета: Вчити ловити рибку сачком заданого кольору та називати її.

«Виловили»

Мета: Вчити дітей за допомогою знарядь для витягання предметів (ложки, черпаки , сачки,

вудочки з магнітом) виловлювати предмети, що тонуть і плавають з ємностей різного розміру

(тазики, відерця,банки з широким горлом).

 

                                                                                              О.С. Єршова.

Допоможемо зайчику

Мета: продовжувати формувати у дітей свідоме ставлення до природи, розширювати знання про особливості життєдіяльності та поведінку тварин у холодну пору року; закріпити поняття «один», «багато», «великий», «малий»; закріпити знання назв геометричних фігур; удосконалювати вміння порівнювати предмети за величиною, кольором, вчити дітей діяти самостійно і за вказівкою; розвивати увагу, пам’ять, виховувати організованість та моральні почуття.

Матеріал: іграшки зайчики, морквинки, капустинка, ялинки (велика і малі), стрічки (жовті, сині, червоні, зелені), будинки (жовті, сині, червоні, зелені), доріжки (жовті, сині, червоні, зелені), сніжинка паперова.

Вихователь: (дзвонить дзвоником)

                       Дзвонить дзвоник: дінь-ділінь!

-         Скажем дітки сонечку: добрий день!

-         Добрий день! – ми скажем всій землі!

-         Добрий день! – дорослі і малі!

Вихователь:

-         Доброго дня вам, мої малята,

Любі хлопчики й дівчата!

Щиро посмішкою вас вітаю

Доброго настрою вам на весь день бажаю.

-         Тож у дружне коло всі ставайте

І гарний настрій один одному передавайте

Долоньки друзям ти давай

Із добрим днем їх вітай!

Вихователь:

-         Ну що ж всі дружно ми вже привітались, це значить що у нас тепер гарний настрій і ми готові з вами дізнатись багато цікавого.

Вихователь: (показує сніжинку)

-         Ой, погляньте, що мені в долоньки впало.

-         Що це?

(відповіді дітей)

Вихователь: Так це сніжинка.

                        Вже зима давно настала

                        А сніжку чомусь так мало

                        Давайте зробимо ми так

                        Щоб почався снігопад.

-         Ось у мене є серветки. Якого вони кольору?

Зараз ми їх будемо рвати і угору підкидати. Ось так!!!

Тихо падає сніжок

На дерева на лужок

Тихо падає сніжок

-         Який сніжок? (Білий, холодний, пухнастий)

-         Ой як весело усім!

(чути плач)

Вихователь:

-         Ой, діти, хто це плаче під нашими дверима?

Влітку був сіренький, взимку став біленьким

Довгі вуха має, швидко він стрибає.

-         Так, діти, це зайчик. Він проситься до нас погрітись. На вулиці дуже холодно.

Вихователь: Що трапилось зайчику?

Зайчик: У лісі випало багато снігу і я загубив доріжку додому.

Вихователь: Допоможемо зайчику. На чому можна швидко дістатись до лісу? (відповіді дітей)

Вихователь: Я пропоную поїхати поїздом.

                       Я буду потягом, а ви вагончиками.

-         Скільки потягів? (один)

-         Скільки вагончиків? (багато)

-         Як гудить потяг? (ту-ту)

-         Як їдуть вагончики? (чух-чух)

(Р/гра «Потяг»)

Паровоз гудок подав

І вагончик помчав

Чух-чух-чух-чух

Я далеко вас помчу.

Круглі, круглі коліщата

Їдуть в потязі малята

Їде потяг чух-чух-чух

Захопило навіть дух

Вихователь: Нарешті ми приїхали до станції «Лісова»

Вихователь: Як гарно тут у лісі

-         Що ви тут бачите? (ялинки)

-         Якого кольору вони? (зелені)

-         Скільки їх? (багато)

-         Скільки маленьких?

-         Скільки великих?

Вихователь: У лісі сніг у лісі звірі

                       Ось зайчата скачуть білі

                       Бідні зайчики голодні

                       Ще не снідали сьогодні

Вихователь:(Д/гра «Нагодуємо зайченят»)

-         Діти давайте пригостимо зайчиків. Я дам зайчикам капустинку, а ви кожен візьміть по морквинці.

-         Скільки у кошику капусти? (одна)

-         Скільки морквинок? (багато)

 

Вихователь:

-         Тепер зайчики вже не голодні,

А щоб стало їм тепло, я кожному зав’яжу шарфик.

Вихователь: У лісі багато снігу і щоб віднайти доріжку потрібно їм допомогти.

Д/гра «Виклади доріжку»

(відповідно до кольру шарфика, діти будують доріжку з таким самим кольором і до такого самого кольору-будинка)

 

Вихователь: Нам час прощатись із зайчиком і його друзями, потрібно на потяг сідати і до садочка повертатись.

 

                                                             вихователь Базілевич О.Ю.

Вода та її властивості                                                                                     конспект заняття для дітей старшої групи

Програмовий зміст: дати дітям уявлення про стани води – рідка, тверда, газоподібна; основні властивості води – прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі речовини; розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку дошкільнят. Уточнити уявлення дітей про те, що вода дуже важлива для всіх живих істот. Сформувати у дітей знання про значення води в житті людини: вода – джерело життя. Активізувати словник дітей дієсловами, що вказують на дію води, словами – назвами станів води (пара, дощ, лід, сніг, бурулька, роса). Виховувати бережне ставлення до природи.

Матеріали: вода, склянки, цукор, пензлики, фарби, сніг, лід, кульки пластмасові і металеві на кожну дитину, вудочки з магнітом, інструменти для оркестру води.

                                    Хід заняття

Загадка: Мене пють, мене ллють,

               Усім потрібна я. Хто я така?(вода)

Вихователь. Діти, де вам доводилося зустрічати воду? (у крані, на водоймі, коли дощ…)

-        Для чого нам потрібна вода?

-        А кому ще необхідна вода?( тварини, рослини, птахи)

-        Давайте уявимо, що на нашій планеті зникла вся вода. Що тоді трапиться?

-        А щоб вода не зникла необхідно берегти її та охороняти. Як ми це можемо зробити? А ще кажуть, що вода – це сік життя. Давайте ми з вами повторимо цю приказку та запамятаємо.

Вода – дуже цікава речовина. Тому я пропоную вам стати справжніми дослідниками та дізнатися про різні властивості води.

Діти стають біля столів, на яких розложені матеріали для дослідів.

Вихователь: Відкрийте пляшечки та налийте пів склянки води. Яка вода у ваших склянках? (прозора, чиста, тепла).

-        Спробуйте її на смак. Яка вона? (немає смаку)

-        Давайте нашу водичку понюхаємо. Яка вона? (немає запаху)

-        Насипте у свої склянки ложечку цукру та розколотіть його. Що сталося з цукром? (розчинився)

-        Спробуйте воду на смак. Яка вона? Зробимо висновок, коли у воді розчиняються різні речовини вона змінює смак.

-        А зараз я вам у водичку наллю ароматизатор. Понюхайте свою водичку. Чим вона пахне?

Відповіді дітей.

Чиста вода без запаху, а коли добавили ароматизовану речовину – вона стала з запахом.

-        Наступний дослід « Тоне – не тоне.»

Пропоную дітям вкинути 2 кульки у воду( металеву і пластмасову). Чому одна потонула, а інша – ні.

Відповіді дітей.

-        Як можна дістати металеву кульку з води, не замочивши рук?

Діти за допомогою магніта та вудочки дістають кульки і роблять висновки.

Вихователь: Давайте спробуємо пофарбувати воду.

Діти пензликом фарбують воду у різні кольори.

-        Яка стала вода? (кольорова)

-        Спробуємо утворити з вашої водички кольорову веселку.

  Діти ставлять склянки з кольоровою водою між порожніх склянок та занурюють паперові серветки, скручені трубочкою. Спостерігають, що відбувається і роблять висновки.( вода по серветці перетікає з однієї склянки в іншу)

   Стук у двері – прийшла посилка від Снігової Королеви. Діти розглядають посилку – сніг і лід, розглядають його і досліджують. Роблять висновок, що вода буває твердою і рідкою. Від тепла сніг і лід тане. На морозі вода перетворюється у лід.

Вихователь. Ми дізнались, що вода буває твердою і рідкою. А якою вона ще буває?( роздуми дітей)

-        Ми дізнаємося, коли проведем ще один дослід.

Наливаю гарячу воду.

-        Як ви думаєте, яка це вода? Як ви дізнались, що вода гаряча?(відповіді дітей)

-        Правильно, вода випаровувалася. А давайте ми накриємо склянку склом та дізнаємося, що утворилося на склі. На склі – краплинки води. Отже, пара – це вода у газоподібному стані.

-        А що може робити вода?

Дид. Гра « Кульку передавай – дію води називай»

(діти по черзі називають дію води: тече, біжить, ллється, дзюрчить, замерзає, літає, капає, булькає, грає…)

-        Як вода грає, які створює звуки, коли рухається ми спробуємо відтворити.

Діти відтворюють звуки води в русі за допомогою нетрадиційних інструментів.

 

                          вихователь Чернецька І.І.                                                         

 

 

Пригоди Сніговика                                                                                             конспект заняття для дітей середньої групи

Мета: Узагальнити і систематизувати уявлення дітей про пори року за основними, суттєвими ознаками. Вчити використовувати набуті знання в іграх, завданнях на логічне мислення. Розвивати у дітей пізнавальний інтерес , вміння групувати та класифікувати предмети, знаходити спільне та відмінне, визначати з групи зайвий предмет. Виховувати у дітей організованість, дисциплінованість, любов до рідної природи та бережне відношення до неї.

Матеріал: п’ять скриньок різного розміру,  з різними завданнями за порами року.

Хід заняття

Вихователь . Діти, а яка зараз пора року?

Діти. Зима.

Вихователь. А ви були в зимовому лісі?

Діти. Ні.

Вихователь. А хочете побувати?

Діти. Так.

Вихователь. То ж ставайте всі один за одним і ми з вами, на потязі відправимось до казкового лісу.

                                              Музично – рухлива гра « Потяг»

Приїхали до лісу і зустрічаємо Сніговика, який везе на санчатах чарівну скриньку.

Сніговик. Доброго дня, малята! Як добре, що я вас зустрів.

                      Коли зима лютує, мене усі стрічають

                     Зі мною веселяться і в сніжки дружно грають.

                     То ж сніжки ви тримайте і гру розпочинайте.

                  Гра « Забави із сніжками» сл. В. Паронової ., муз. Н.Вересокіної.

Сніговик. Які ви, діти, молодці! Спритні та веселі! Ось цю скриньку ви тримайте, всі завдання відгадайте та на сюрприз чекайте.

Сніговик прощається і уходить.

Вихователь. Ой, діти, подивіться, яка яскрава скринька? Що на ній намальовано? Яка пора року? По чому це видно? ( Відповіді дітей )

  А ця скринька справді не проста, а з завданнями вона.

Подивіться, ось картинки відповідно до кожної пори року, поки Сніговичок  віз цю скриньку, вони переплуталися. То ж давайте ми наведемо лад : те, що відповідає зимі – до зими, літу – до літа…    ( Перевірка картинок ).

Вихователь з великої скрині дістає меншу.

Ось наступна скринька. Уважно придивіться, що тут так, а що – не так? А чому ви так вважаєте? (Роздуми дітей).Висновки.

Вихователь з дітьми  дістають ще одну скриньку з завданнями.

   Подивіться, діти, які красиві сестрички – близнята, а чим вони відрізняються одна від одної? Давайте знайдемо відмінності.(Відповіді дітей)

Молодці, діти, ви вірно назвали всі відмінності. Були спостережливі та уважні.

О, та тут і ще одна скринька є , а що ж вона нам приготувала? Подивіться, звіряток заховала. Давайте ми їх порахуємо. А як ви дізналися скільки зайчиків? Скільки білочок?

Молодці, ви всіх звіряток відшукали і вірно їх порахували.

А ця скринька також загадкова. Потрібно впізнати, що тут зайве? Чому? ( Діти виконують завдання).

Діти, а де ж той сюрприз який обіцяв Сніговик?

Подивіться , який утворився тунель та інші перешкоди з наших скриньок. Їх потрібно подолати і сюрприз відшукати. ( Діти долають перешкоди і знаходять маленьку скриньку із сюрпризом).

Вихователь пропонує навести лад у груповій кімнаті (скласти скриньки).

 

Діти викладають піраміду із скриньок та отримують сюрприз.                                                             Співають пісню «Друзі» сл. І муз. А .Павлюченко

                                                                              вихователь Розора О.І

                                                                  музичний керівник Петренко О.М.

І взимку є свої дива... (Ершова О.С.)

Дитина дошкільного віку – це великий і невтомний дослідник та експериментатор. Дитячі захоплення дуже різноманітні. Більшість малюків хочуть якомога більше дізнатися про явища природи. Вони опановують знання тоді, коли дорослі активно, із захопленням залучають їх до експериментування, коли їм подають не просто готові істини, а пропонують знайти відповідь на певне питання, залучають до розв язування якогось пізнавального завдання. Доречним є таке китайське прислів я: «Розкажи – і я забуду, покажи – і я запам ятаю, дай спробувати – я зрозумію.»

 

Зимові прогулянки – чудовий час для дослідів з водою та льодом.

 

Спостерігаючи за природою взимку, ми вчимо дітей берегти і піклуватися про рослини , що нас оточують, підгодовувати птахів.

 

 

 

Діти невтомні трудівники, наші помічники, вони залюбки посипають доріжки піском, очищають від снігу ігрові споруди.

 

 

 

"Подорож до міні - музею народних промислів" підготувала і провела вихователь Розора О..
_docx.pdf
Adobe Acrobat Document 36.4 KB
Підсумкове відкрите заняття "Подорож по місту" підготували:Комаровських Г.І., Петренко О.М., Паламарчук Л.П.
ПОДОРОЖ ПО МІСТУ.pdf
Adobe Acrobat Document 298.4 KB

Консультації для батьків «СВЯТА ВДОМА» (муз.керівник Петренко О.М.)

Дні народних або сімейних свят завжди наповнюють наші серця радістю, теплом. Для дитини свято – це подія незвичайна. Дитина рахує свої дні від свята до свята, так само як дорослі рахують свої роки від однієї важливої події в нашому житті до другої. І як б сіре і невеселе було б життя дитини, якби з цього викинули б свята. І дійсно, справжнє свято може запам’ятатися на все життя. Стати для дитини джерелом добрих справ.

 

         Участь у святі привчає дитину правильно вести себе в колективі, суспільстві. Ось чому дорослі повинні добре підготовити і провести чимале дитяче свято спільне дорослих і дітей.

 

         Найкраще свято дитини – День народження, яке як правило, і святкують дорослі, особливо коли дитині від року до 3-х. Навіть у цей ранній період можна зробити цей день цікавим, наприклад, в пам'ять про цей день можна створити фотоальбом, записати голос дитини не магнітофон, зняти на кіноплівку.

 

         День народження повинен бути у першу чергу дитячим святом, пам’ятним для нього і його друзів, братиків та сестричок. Тут дорослі (батьки і родичі) повинні продумати не тільки підбір подарунка, а й як його подарувати дитині. Наприклад, можна подарунок покласти в незвичному місці та запропонувати пошукати подарунок в кімнаті (під ліжком, в столі, між стільцями чи за кріслом), при цьому можна використовувати гру «гаряче-холодно». Для дівчини бажано поставити квіти. І обов’язково організувати святковий стіл з солодощами, з соками і різними фруктовими напоями.

 

         Для дітей дошкільного віку та дітей молодшого дошкільного віку слід подумати цікаві ігри (наприклад, зрізати цукерки, підвищені на вірьовці з закритими очима, переступати предмети, покладені на підлозі спочатку власного кроку, а потім запропонувати «переступити» ці предмети із закритими очима, прийнявши ці предмети (в цій грі спостереження за рухами викликає в дітей сміх, бадьорий настрій.) Для дітей, що приймають участь у святі можна підготувати  загадки, запропонувати говорити скоромовки. Придумати  різні ігри-змагання (наприклад, хто більше придумає задачу, хто перший розв’яже задачу та ін.), запропонувати дітям-гостям розповісти вірш, заспівати пісеньку.

 

         Свято дня народження запам’ятається, якщо діти будуть співати популярні дитячі пісні спільно, танцювати таночки, грати в цікаві ігри – головоломки, ігри-жарти.

 

         Бажано, щоб батьки придбали до такого свята різні призи для вручення переможцям за перші місця, за виконання пісні, танцю.

 

         Сам же іменинник може продемонструвати свої знання і уміння, показати свої малюнки, знахідки в лісі, колекції (якщо вони є).

 

         Якщо є ваша дитина йде на день народження до своїх друзів, її слід теж підготувати, тобто допомагати їй вибрати чи виготовити подарунок бажано щоб вручали дорослі від скік. До подарунків прийнятого підписувати листівку, в якій викласти свої побажання: можна лише від дитини, якщо вона (він) йде без дорослих. Якщо даруються книги, то не прийнято підписувати, краще вкласти листівку.

 

         В усі часи легально чи нелегально святкували народні та релігійні свята. Зараз святкують багато свят, але для дітей є свята суто дитячі.

 

         Останнім часом в сім’ях відзначають день Святого Миколая, в західних областях України цього свята чекає вся дітвора.

 

         У центральних та східних областях в останні активніше відзначають релігійні свята в тому числі і День Святого Миколая або Миколи Чудотворця (19 грудня).

 

         Дітям в сім’ї потрібно розповісти про свято Миколая, про доброту цього свята, його любов до дітей. Ось коротка розповідь: «Святий Миколай приходить щороку 19 грудня. У народних легендах і переказах Святий Миколай боронить людей від стихійного лиха, а найбільш на воді. Рибалки в своїх куренях мали образ Святого Миколая, а йдучи в море, брали його з собою. Святий Миколай – Чудотворець допомагає людям і на землі, часто виручає їх з біди, він піклується тільки про людей, а і про тварин, які є в домашньому господарстві.

 

         Святий Миколай любить дітей, захищає їх, дарує їм подарунки. Слухняним дітям Святий Миколай дарує печиво, цукерки, книги, ляльку, а не слухняним – лозинку». У чеканні цього свята діти стають більш уважнішими до своїх дій та вчинків, намагаються робити добрі справи, вони знають, що за добру поведінку Миколай обов’язково прийде до них, коли вони спатимуть він покладе під подушку подарунок.

 

         Проте, одні з найкращих і бажаніших свят, це – свято Нового року та Різдво. Зустріч Нового року – це зустріч із казкою,  бо тільки під Новий рік приходить старий добрий Дід Мороз, якого чекають і в дома і в дитячому садку. Вдома може хтось із дорослих переодягатися, можна замовити Діда Мороза, тільки під Новий рік прикрашають ялинку, запалюють вогник на ній. Дитина живе чеканням цього свята, спостеріга за новорічними приготуваннями (купівля іграшок та подарунків), підготовка костюмів. У новорічну ніч Дід Мороз обов’язково покладе під ялинку іграшку. Це свято спільне для сім’ї, для родини, всі йому раді, весело його відмічають.

 

         Свято Нового року було введено Петром Першим у 1700 році з початком нового відрахування часу, але перша громадянська ялинка була влаштована лише в 1852 році в Петербурзі на Єкатеринографському вокзалі, у бувшому Радянському Союзі вперше загорілась лампочка на новорічній ялинці 31 грудня 1935 році.

 

         Зробити Свято Нового року для дитини радісним, веселим і таким, щоб запам’яталось дітьми – це завдання для батьків. Чим більше фантазії у дорослих, тим краще буде свято. Подарунки повинні бути сюрпризні різні, добре, коли будуть для всіх членів сім’ї. Це дуже радує дитину і привчає до того, що Дід Мороз до всіх однаково уважний, вчить дитину бути уважним до найближчих членів сім’ї.

 

         Ігри, пісні, вірші, маски для карнавалу – все це залишиться в пам’яті дитини.

 

         З початком Нового року розпочинається серія свят. Дітям близькі та бажані Різдвяні свята. Тут бажано розповісти дітям про це свято, його походження, традиції (приготування куті, колядки, щедрівки). Щедрувати і колядувати потрібно навчити дітей, зараз багато є їх надруковано в літературі, може навчити бабуся.

 

         Ходити колядувати та щедрувати дітям бажано до своїх знайомих та родичів, які не далеко проживають, де їх чекають.

 

         Близьке дитячому розумінню і свято 8 Березня, це свято виховує уважне та добре ставлення до всіх жінок, мам, бабусь, сестричок.

 

         Багато радощів приносить дітям і свято Пасхи ці своїми обрядами. Цього свята чекають так само як і новорічних, бо народна атрибутика, що супроводжує його (Пасха, крашанки, писанки) зрозуміла та доступна, бажана для дітей. Це свято теж вважається сімейним.

 

         В травні прийнято святкувати свято Мами в якійсь мірі його можна відзначити подібно святу 8 Березня: відбувається вшанування образу матері, пов’язують з молитвами, Дівою Марією.

 

         Можна  відмічати й інші свята. Це залежить від підготовки до них. Да таких свят відносяться: Масляна, Трійця та інші, але при святкуванні цих свят бажано дітям розповісти як святкували їх в давнину. Ці свята більш народні, не сімейні, а групові.

 

         Дуже важливо, коли батьки організовують свято дитини, коли вона йде вперше до школи. Це свято ніколи не повторюється, тому до нього необхідно завчасно підготуватися. Можна  організувати вітальні телеграми, лист і листівки від рідних і друзів, знайомих сім’ї, привітати можуть іграшками, пальчиковий театр, якщо він є дома та ін.

 

         До цього дня батьки купують не тільки все те, що необхідне в садочку для навчання, а і подарунки в честь свята. Цікава гра, художня книга, іграшки, розраховані на цей вік – будуть пам’ятним сюрпризом. А головне, що дитина повинна пам’ятати, що діти мусять бути охайними, зібраними,  одяг та ін.

 

         Нині випускають фотоальбом, типу «Наша дитина», якщо в ньому зафіксувати дня, події з життя дитини за певний період (наприклад, дошкільний, то оформлений фотоальбом буде прекрасним подарунком на все життя).

 

         Буде  добре, якщо батьки продумають дитині святковий стіл, запросять до нього найближчих друзів дитини.

 

         Всі вище написані свята для дитини бажані, мають певний напрям, тому завдання батьків цікаво їх організувати і емоційно скрасити.

 

 

 

Підготувала: муз.керівник                                       О.М Петренко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

заняття з розвитку мови (середня група) підготувала виховательРозора О.І.
Документ_Microsoft_Word.pdf
Adobe Acrobat Document 1.3 MB
У нас сьогодні іменини(підготувала психолог Черевата Н.С.)
Заняття_Унас_сьогодні_іменини.pdf
Adobe Acrobat Document 245.6 KB
Робота психолога з обдарованими дітьми (підготувала Черевата Н.С.)
Робота_психолога_з_обд..pdf
Adobe Acrobat Document 288.3 KB
Заняття з розвитку мови
Конспект_заняття_з__розвитку__зв.pdf
Adobe Acrobat Document 364.0 KB
НАСТІЛЬНИЙ ТЕАТР.pdf
Adobe Acrobat Document 677.4 KB
СТРІТЕННЯ ,,Зима зустрічається з Весною'
Adobe Acrobat Document 199.8 KB
СЦЕНАРІЙ 8-Березня.pdf
Adobe Acrobat Document 111.8 KB
Свято Осені.pdf
Adobe Acrobat Document 304.9 KB
СЦЕНАРІЙ 8(2).pdf
Adobe Acrobat Document 124.6 KB
Розвага до безпеки життєдіяльності..pdf
Adobe Acrobat Document 361.0 KB
Олімпійські ігри.pdf
Adobe Acrobat Document 284.8 KB
Використання музичних нанотехнологій (підготувала Петренко О.М.)
Використання музичних.pdf
Adobe Acrobat Document 210.7 KB
підготувала і провела вихователь Базілевич О.Ю.
комплексне заняття з мовленнєвого розвит
Adobe Acrobat Document 138.1 KB
Підготувала вихователь Розора О.І.
Гімнастика пробудження.pdf
Adobe Acrobat Document 501.7 KB
Підготувала вихователь Єршова О.С.
Пальчикові ігри.pdf
Adobe Acrobat Document 427.5 KB
"Організація прогулянок влітку" (методист Комаровських Г.І.) 2015 рік
Консультація для педагогів.docx
Microsoft Word Document 24.6 KB
Конспект заняття до дня мови(підготувала Базілевич О.Ю)
21 лютого.docx
Microsoft Word Document 20.2 KB
У ДЗН.docx
Microsoft Word Document 43.3 KB
Психологічна служба в ДНЗ.docx
Microsoft Word Document 53.6 KB

Знай свої права, дитино! (конспект заняття з правового виховання, підготувала і провела вих.Базілевич О.Ю.))

Знай свої права.docx
Microsoft Word Document 15.7 KB

У світі всі малята — і хлопчики й дівчата — повинні право мати щасливими зростати. В турботливій країні, у люблячій родині мужнітимуть здорові біляві й чорноброві. Бо очі карі й сірі у злагоді та мирі не плачуть, а сміються, що «дітками» зовуться.

 

Конспект заняття Права вивчаємо.docx
Microsoft Word Document 21.7 KB
І серцем лину....docx
Microsoft Word Document 19.4 KB

Павло Романович Попович - наш видатний земляк!(підготувала і провела Г.І.Комаровських)

Підготувала і провела.docx
Microsoft Word Document 17.3 KB
П.Р.Попович.docx
Microsoft Word Document 22.1 KB

"В дитсадочку діточки, мов у лузі квіточки" (підготувала і провела Комаровських Г.І.)

В дитсадочку діточки.docx
Microsoft Word Document 18.2 KB

Контакт

   Телефон:(0456)321256

      Адреса:Київська обл Білоцерківський р-н м.Узин вул Героїв Крут,3                               Електронна скринька:

zironka00@ukr.net

 Адреса сайту:

http://dnz-zironka.jimdo.com/