Показ відкритого інтегрованого заняття в старшій ясельній групі вихователем Жадан Ю.К.

Конспект інтегрованого заняття

на тему: « Подорож до зимового лісу»

Програмовий зміст: Поглибити знання дітей про тварин, які живуть у лісі, їх зовнішній вигляд, особливості; вчити правильно називати тварин; продовжувати вчити та розуміти  поняття «один», «багато», «вгорі», «внизу». Закріпити знання про назви кольорів, та форми.

 Розвивати дрібну моторику, мислення, зорову память, допитливість, мовлення; виховувати бажання допомагати іншим.

Обладнання:   іграшки тваринок; дидактична гра «Нагодуй тваринок»; Дидактична гра «Чарівний квадрат».

 

Дітки, подивіться скільки гостей завітали до нас на заняття. Давайте з ними привітаємося за допомогою віршика.

Наші спритні пальчики,

Як маленькі зайчики,

Високо піднімаються,

З усіма вітаються!

Вихователь: Ой , дітки, хто це до нас стукає? Хто ж це до нас завітав? Так, це Песик. (гавкає) Він мені хоче щось сказати. Дітки, Песик мені розповідає, що шукає рукавичку, яку дідусь загубив у лісі і просить нас допомогти йому відшукати рукавичку.. Допоможемо Песикц?

Вихователь: Тож вирушаймо до зимового лісу. Але на дорогах потрібно бути уважними і оминати всі перешкоди. Я покажу вам як потрібно пересуватися по дорозі, а ви повторюватимете за мною.

Проходимо по доріжці з перешкодами

Ось ми і потрапили до зимового лісу. Дітки, погляньте,  якась рукавичка лежить. Це мабуть і є дідусева рукавичка. Ой, а рукавичка ворушиться. Цікаво, хто там? (по черзі виймаю і показую іграшкових тваринок:

-         Малята, що це за тваринка? – Зайчик-пострибайчик, лисичка-сестичка, вовчик-братик, ведмідь-набрід, мишка-шкряботушка.  Малята, а скільки рукавичок? (одна), а скільки тваринок  в неї помістилося? (багато). Тваринки хочуть погратися з нами в хованки.

Дидактична гра «Хто сховався?»

Подивіться на тваринок і запамятайте їх: зайчик-пострибайчик, лисичка-сестичка, вовчик-братик, ведмідь-набрід, мишка-шкряботушка. Закрийте очі, щоб тваринка заховалася. (коли діти закрили очі, приймається одна тваринка)

Малята, яка тваринка заховалася? – зайчик-пострибайчик (даю зайчика дитині)

-         Посади зайчика на пеньочок.

Знову закрийте очі (приймаю тваринку з тих, що залишились) – лисичка-сестричка

-         Лисичку-сестричку поставте біля маленької ялинки.

Знову закрийте очі (приймаю тваринку з тих, що залишились) – вовчик-братик

-         Вовчика-братика поставте біля великої ялинки

Знову закрийте очі (приймаю тваринку з тих, що залишились) – ведмідь-набрід

-         Ведмедика заведіть під дерево в сніжний барліг. Бо йому вже давно потрібно спати.

Дітки, а яка тваринка залишилась? Так, мишка-шкряботушка..

-         Мишку заховайте під гілочки великої ялинки.

-         Дітки, а як називають тваринок, які живуть в лісі? (дикі, лісові)

Вихователь:   Дітки, подивіться, як зрадів Песик, що ми йому допомогли відшукати рукавичку. Він нам дякує і каже до побачення. (Песик уходить.)

-                     Малята, поки тваринки з нами грались, вони проголодались, давайте ми їх погодуємо.

Дидактична гра «Нагодуй тваринок» - лабіринти

Мета: розширити та закріпити знання дітей про назви тварин, та їх спосіб життя. Розвивати сприйняття, увагу, дрібну моторику. Виховувати співчуття до тварин.

Обладнання: дощечки з зображенням тварин та їх їжі.

Хід гри.

Дітки, пальчиком ми просуваємо  ґудзик по лабіринту, щоб показати тваринці дорогу, де знаходиться її улюблена їжа.

Вихователь: Дітки, тваринки поїли, а тепер хочуть з нами погратися.

Фізкультхвилинка

У зимовому ліску

На біленькому сніжку

Тваринки в сніжки грають

Вони бігають, стрибають

Вушками прислухаються,

За пеньочок ховаються.

Вихователь:  Дітки, собачка забрав дідову рукавичку, де жили тваринки, а  тваринкам холодно взимку в лісі, давайте побудуємо їм будиночки.

Дидактична гра «Чарівний квадрат»

Мета: вчити назви геометричних фігур квадрат і трикутник, визначати їх розміри. Розвивати логічне мислення, просторову уяву, конструктивні вміння, дрібну моторику рук. Виховувати наполегливість та зацікавленість.

Обладнання: квадрати Воскобовича. Схема будинку.

Хід гри.

Малюки, ось в кожного з нас є чарівний квадрат. А знаєте чому він чарівний? Тому що він може змінювати колір, ( показую з однієї сторони квадрат червоний, перевертаємо, з іншої зелений) перетворюватись в різні геометричні фігури( складаю, перетворюється на трикутник) і навіть в різні предмети. Саме завдяки цьому квадрату ми створимо будинки для звірят. (виставляю схему і показую. Загортаємо один куток квадрата, тепер інший.) подивіться, які гарні будиночки для тваринок в нас вийшли.

Вихователь: Дітки, ви молодці, гарно справилися з завданнями і допомогли дідусю, і тваринкам. Але прийшов час повертатися в дитячий садочок.

 

Проходимо по доріжці з перешкодами

 

 

 

 

Ми, дошкільники, нині перебуваємо у час змін, коли  проходить реформування освіти. Це період, коли треба швидко зорієнтуватися, розібратися в сутності змін та мати  чітке розуміння того, що відбувається і як діяти далі.

 Перш за все, змінюються форми,  методи, засоби, ціннісні позиції та  концерптуальні  засади організації освітнього простору, а головне - результат: педагогіку  знань змінює  педагогіка  компетентностей. Тобто вирішального  значення  для дитини набуває здатність застосовувати свої знання у життєвих ситуаціях, конкретних умовах на користь собі, справі, друзям, громаді.

То ж, неспроста, у нашому  садочку відбувся семінар педагогів дошкільників Узинської ОТГ, на  якому розглядалось питання організації освітнього простору в ЗДО, в центрі якого має бути дитина, її діяльність, спрямована  на розвиток  усіх психічних  процесів, інтелектуального розвитку та  творчих здібностей, з урахуванням  вікових та індивідуальних  особливостей  кожної  дитини.

            Вихователі : Туровська О.А.,Базілевич О.Ю.,Розора О.І.,Чернецька І.І. презентували свою діяльність з дітьми. Були проведені  інтегровані заняття - подорожі: «Кожному в пісочниці погратися хочеться», «Допоможемо  зайчику». В садочку працювала група  «дослідників», які досліджували воду, визначали її стани та відтворили звуки води оркестром.

Діти середньої групи, вихователь Розора О.І., розгадували загадки сніговика, який завітав в гості та подарував  чарівні коробки із завданнями на розвиток логічного мислення, уваги, уяви тощо. З дітьми, які потребують індивідуальної  допомоги, працювала практичний психолог Черевата Н.С. та логопед  Полуніна І.В.. Діти весь час перебували в атмосфері розуміння, емоційного піднесення та  відчували підтримку педагогів.

            Питання створення належних умов організації освітнього простору ДНЗ з дотриманням основних принципів та вимог сучасності  висвітлила  завідувач ДНЗ

Односум Л.Г. у своїй доповіді.

            Методист Комаровських Г.І. провела  практичне заняття  з учасниками семінару на  тему:«Проблеми  сюжетно- рольової гри».Виходячи з того ,що  гра – основний вид  діяльності

дітей і найкраща  насолода.

Присутні відмітили  винахідливість, творчість, креативність  вихователів у організації

діяльності  дітей на  заняттях, доцільне  використання  наочності, атрибутики в  іграх  та

створенні  належного  предметного, освітньо - розвивального  середовища  в групах.

                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра для дитини - найкраща насолода.                                                           В іграх виявляються всі її здібності,                                                                її нахили та переживання.                                                                                                                      С.Ф.Русова

    В дошкільному віці провідною діяльностю є гра. Саме в процесі гри розвиваються духовні і фізичні сили дитини. Гра - це основа розвитку всіх психічних процесів: пам'яті, уваги, уяви, мислення, мови, відчуття і сприймання.

    Максимально розкритися, проявити творчість, самостійність, здатність до самоорганізації й організації рольових взаємин з однолітками дитині дає змогу самодіяльна сюжетно - рольова гра. Вона є джерелом розвитку дошкільників, способом пізнання навколишнього світу та суспільних взаємин.

     Вивчивши стан ігрової діяльності в дитячому садку, розуміючи важливість і необхідність сюжетно - рольової гри, її розвивальні можливості, педколектив взяв за мету: покращити умови для організації сюжетно - рольових ігор, зокрема. розширити їх зміст, наповнити відповідною атрибутикою розвивальне ігрове середовище, яке б сприяло розгортанню задуманого дітьми сюжету.

    Був оголошений конкурс - огляд атрибутів до ігор та діяльність дітей з ними; анкетування вихователів, надані консультації щодо керівництва сюжетно - рольовою грою дорослими. Ці заходи активізували вихователів, батьків, дітей, так як зміна предметно ігрового середовища проходила у взаємодіяльності.Результативність проявилась у появі нових атрибутів до ігор: "Ательє", " Перукарня", " Автомайстерня", " Супермаркет" тощо. Для молодших дошкільнят виготовлені макети автобуса, поїзда, машини, щоб здійснювати свої ігрові подорожі.

    Граючись з дітьми вихователі створюють проблемні ігрові ситуації, спрямовані на мотивацію дітей до гри, обігрують іграшки, зі старшими дошкільниками сумісно складають план гри, розподіляють ролі, дають можливість дітям самостійно домовлятися, діяти, приймати рішення.У дітей формуються навички колективної діяльності. Все це є основою для формування комунікативної компетентності, а відтак і успішного оволодіння дітьми будь яким новим видом діяльності.

                                                                                                    Г.І. Комаровських. 

 

 

 

 

заняття Чернецька.pdf
Adobe Acrobat Document 176.8 KB
"Зимові розваги та спортивні ігри" - заняття для старшої групи (підготувала і провела вихователь Паламарчук Л
Інтегроване заняття(1).pdf
Adobe Acrobat Document 275.7 KB
Заняття з розвитку мовлення (молодша група) підготувала Комаровських Г.І.
Інтегроване_заняття_з_розвитку_зв.pdf
Adobe Acrobat Document 105.2 KB

Контакт

   Телефон:(0456)321256

      Адреса:Київська обл Білоцерківський р-н м.Узин вул Героїв Крут,3                               Електронна скринька:

zironka00@ukr.net

 Адреса сайту:

http://dnz-zironka.jimdo.com/