"Творче спрямування діяльності дошкільних працівників на всебічний розвиток дитини, формування її життєвої компетентності"
1.Створення сприятливих умов для формування соціально – компетентної , гармонійної , всебічно розвиненої особистості дошкільника , здатної до самореалізації через інтегрований освітній процес.
2.Розвиток у дітей уявлення про місце кожної людини в соціальному середовищі ; необхідність дотримання морально – етичних норм суспільства ; формування ціннісного ставлення до людей , самої себе , культури , природи ,світу .
3.Удосконалювати роботу щодо формування у дітей логіко- математичної компетентності у різних видах діяльності.
4. Продовжувати забезпечувати наступність та взаємодію в педпроцесі дошкільного закладу та початкової школи для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей в умовах освітньої реформи «Нова українська школа » .
- формування здорового способу життя;
- логіко - математичний розвиток дітей дошкільного віку;
- патріотичне виховання;
- екологічне виховання;
- створення єдиного розвивального простору...